Siemens VSZ61262 wit, zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens VSZ61262 wit, zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,9

c.scholman 26-10-2009
Geschreven voor: Siemens VSZ61262 wit, zilver

Na 2 jaar tobben met een Philips stofzuiger, heb ik 1,5 week geleden deze stofzuiger aangeschaft. En hij is de prijs zeer zeker waard!
De stofzuiger voelt heel licht aan, is makkelijk wendbaar (voor- en achteruit, maar ook opzij) en zuigt prima. De bijbehorende turboborstel heb ik niet eens nodig, de standaardborstel zuigt perfect over mijn plavuizenvloer én over mijn vloerkleden (wel even minder sterk instellen). Eén nadeel vind ik het (heerlijk lange) oprolsnoer. Ik heb liever een drukknop, nu moet je even lichtjes aan het snoer trekken om 'em op te rollen, wat soms spontaan gebeurt als het snoer even blijft hangen. Maar verder een prima stofzuiger, met 6 jaar garantie!!

elsepels 03-07-2009
Geschreven voor: Siemens VSZ61262 wit, zilver

Eindelijk eens een stofzuiger waarover men zorgvuldig heeft nagedacht.Siemens kan met een gerust hart haar actie voeren van niet goed binnen 6 weken geld terug. Vermoedelijk komt er niet 1 terug.Geen enkel minpunt kunnen ontdekken, parketborstel is een zegen voor de harde vloer, bijzonder lang snoer wat tot een plezierige actieradius leidt, zuigkracht enorm,nog niet eerder meegemaakt en dat met een 1200 watt verbruikende motor.Fijne hulpstukken die zich eenvoudig laten plaatsen en verwijderen, kortom sta voor het eerst in mijn leven met plezier te zuigen. Siemens, hulde!